شبکه خدمات

1. اطلاعات فنی
راهنماهای کاربری چاپی و الکترونیک، فهرست لوازم جانبی و راهنماهای نگهداری برای خودروهای ما موجود هستند.

2. پشتیبانی فنی 24 ساعته
کینگ لانگ پشتیبانی فنی 24 ساعته ارائه می کند. ما با شماره های 400-8866700 یا خط ویژه +86-592-6370689 در دسترس هستیم. ایمیل: service@mail.king-long.com.cn

3. آموزش فنی
برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، کینگ لانگ از کارشناسان دارای مجوز دعوت می کند تا مورد آموزش قرار گیرند. کارکنان کینگ لانگ می توانند آموزش در محل را با توجه به نیاز مشتریان به آنها ارائه کنند.

4. پشتیبانی فنی در محل
با توجه به استفاده از خودرو و نیازهای مشتریان، کارشناسان کینگ لانگ می توانند به مشتریان کمک کنند تا هر مشکل یا سوالی را با کمک مهندسان خدمات برطرف کنند.

5. خدمات در هر زمان قابل ارائه است
عوامل معتبر محلی کینگ لانگ می توانند مشتریان را به گونه ای راهنمایی کنند تا آنها بتوانند از خودروهای خود به نحو مناسب نگهداری کنند.

6. عرضه قطعات یدکی
(1) ما می توانیم قطعات یدکی و هر قطعه مورد نیاز دیگر را برای مشتریان فراهم کنیم تا نگهداری از خودرو راحت و آسان باشد.
(2) ما می توانیم قطعات یدکی را با قیمت های رقابتی در طول دوره کارکرد خودروهایمان عرضه کنیم.

در صورت وجود هر گونه سوال درباره ضمانت یا پشتیبانی فنی، ما از تماس شما از طریق هر یک از مسیرهای زیر استقبال می کنیم.

فروش

خط ویژه: +86-592-6370901

ایمیل: export@mail.king-long.com.cn


خدمات

خط ویژه: +86-592-6370689

ایمیل: service@mail.king-long.com.cn