شبکه خدمات

کینگ لانگ بیش از 600 مرکز خدمات پس از فروش در سراسر جهان راه اندازی کرده است. هر کدام از این مراکز باید به تکنیسین های حرفه ای تعمیرات، تجهیزات تعمیر، خودروهای خدماتی و قطعات یدکی کافی با توجه به الزامات شرکت مجهز بوده و به صورت 24 ساعته پاسخگوی تلفن باشند. صاحبان اتوبوس ها در صورت بروز هر گونه خطا می توانند از خدمات سریع، حرفه ای و کارآمد تنها با گرفتن یک شماره تلفن بهره مند شوند. همچنین پیش از تغییر فصل یا تعطیلات عمومی مهم، کینگ لانگ تیم های خدماتی خود را برای ارائه خدمات ارزش افزوده همچون تعمیر تهویه، حذف عوامل احتمال آتش زا و خطرات امنیتی ارسال می کند تا اطمینان حاصل کند هر کدام از اتوبوس های کینگ لانگ در بهترین شرایط رانده می شوند.

1. اطلاعات فنی
راهنماهای کاربری چاپی و الکترونیک، فهرست لوازم جانبی و راهنماهای نگهداری برای خودروهای ما موجود هستند.

2. پشتیبانی فنی 24 ساعته
کینگ لانگ پشتیبانی فنی 24 ساعته ارائه می کند. ما با شماره های 400-8866700 یا خط ویژه +86-592-6370689 در دسترس هستیم.

3. آموزش فنی
برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، کینگ لانگ از کارشناسان دارای مجوز دعوت می کند تا مورد آموزش قرار گیرند. کارکنان کینگ لانگ می توانند آموزش در محل را با توجه به نیاز مشتریان به آنها ارائه کنند.

4. پشتیبانی فنی در محل
با توجه به استفاده از خودرو و نیازهای مشتریان، کارشناسان کینگ لانگ می توانند به مشتریان کمک کنند تا هر مشکل یا سوالی را با کمک مهندسان خدمات برطرف کنند.

5. خدمات در هر زمان قابل ارائه است
عوامل معتبر محلی کینگ لانگ می توانند مشتریان را به گونه ای راهنمایی کنند تا آنها بتوانند از خودروهای خود به نحو مناسب نگهداری کنند.

6. عرضه قطعات یدکی
(1) ما می توانیم قطعات یدکی و هر قطعه مورد نیاز دیگر را برای مشتریان فراهم کنیم تا نگهداری از خودرو راحت و آسان باشد.
(2) ما می توانیم قطعات یدکی را با قیمت های رقابتی در طول دوره کارکرد خودروهایمان عرضه کنیم.

در صورت وجود هر گونه سوال درباره ضمانت یا پشتیبانی فنی، ما از تماس شما از طریق هر یک از مسیرهای زیر استقبال می کنیم.

فروش

خط ویژه: +86-592-6370901


خدمات

خط ویژه: +86-592-6370689